Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 15, 2006
Image Size
667 KB
Resolution
1200×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,625
Favourites
25 (who?)
Comments
14
Downloads
67
×
reading in the woods by dchan316 reading in the woods by dchan316
here's a lil piece i did for koboshimaru for winning my "ahh the sea..." character naming contest oh so long ago. it took a lifetime and then some to actually get to, but i finished it finally. i was kinda experimenting with the coloring a lil bit. the characters are his creations; alanis (the girl), fang (the boy) and garo (the wolf). they're sitting in the forest, reading something i've been totally re-addicted to the past couple weeks.
Add a Comment:
 
:icondscapades:
Dscapades Featured By Owner Oct 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
dragon ball!
Reply
:iconkoboshimaru:
Koboshimaru Featured By Owner Apr 15, 2006
^^ Yey! I absolutely adore how it all turned out! The style truly looks as if done by traditional media, it's so loosely detailed that it doesn't look as if it were done on a computer! Which makes it even more detailed! hahaha, confusing!!

:lick: I'm so happy you were able to do it, I'm even happier you took the time to read the half-a-chapter, which is already done by the way, if by any chance you are interested in finish reading it...hehehe...Garo looks awesome! I think Fang truly enjoys reading about Goku.

Thank you so much! I owe you one! :chew:
Reply
:icondchan316:
dchan316 Featured By Owner Apr 16, 2006
haha! don't mention it, i'm glad you like it
Reply
:iconkoboshimaru:
Koboshimaru Featured By Owner Apr 30, 2006
I'll fave it again so it's back at the top of my favourites list hahaha, I just like it so much!
Reply
:icondchan316:
dchan316 Featured By Owner Apr 30, 2006
haha! thanks! hey, i noticed you won mr announcerguy's kiriban, lucky!
Reply
:iconkoboshimaru:
Koboshimaru Featured By Owner Apr 30, 2006
Yeah! I was like randomly browsing and I suddenly remembered about the kiriban when I read the journal like a long time ago (A week) and when I browsed the page I was like *gasp* Truly lucky. Btw, I have gift art for you waiting to be ripped out of my sketchbook and scanned + shade hehehe, I really hope you like it...wait for it a little hohoho~
Reply
:icondchan316:
dchan316 Featured By Owner May 3, 2006
oh wow! cool! i'll be looking forward to it!
Reply
:iconeskarlatta:
eSKarLaTTa Featured By Owner Apr 15, 2006
hey, what did you use? markers? it looks really cool!
Reply
:icondchan316:
dchan316 Featured By Owner Apr 16, 2006
corel painter and a wacom tablet, haha, and thank you!
Reply
:iconjeywolf:
jeywolf Featured By Owner Apr 15, 2006
Wow that's digital art? Looks like you did it with colored pencil, nice :)
Reply
Add a Comment: